domingo, 6 de septiembre de 2009

Hem tornat... i tornen les nostres preguntes... i el fuet i el xoriço

La nostra temporada d'estiu s'ha allargat i ara fem "El radiocassette" tota la temporada, dissabtes i diumenges per la tarda. L'horari d'emissió dependrà dels esports... però ja us anirem informant via facebook. Per cert, recordeu que tenim grup (El radiocassette a Mataró Ràdio).

En el programa de dissabte dia 05-09-09 en Balú va parlar-vos sobre els polígrafs i en Pere i ell van plantejar la pregunta següent, que volem que ens aneu contestant:

Quina pregunta faríeu en el polígraf i a qui (pot ser famós o algú de la vostra família o algun amic)? Podeu explicar-nos el perquè.

Ens veiem la setmana que ve i molta sort al concurs!!!

7 comentarios:

  1. Perico el de los Palotes6 de septiembre de 2009, 9:37

    Jo li preguntaria al Jesulin "Es verdad que Currupipi se ha trincao a todas las tigresas de Andalucía...?"

    ResponderEliminar
  2. Jo li preguntaria al señor Palomo "¿Es verdad que para llegar a su puesto de trabajo a usado su cuerpo de manera indecente tanto con hombres como con mujeres?

    Eduard Sànchez Ruiz

    ResponderEliminar
  3. Jo em preguntaria a mi mateixa on he deixat les claus de casa, que ma mare està farta d'haver-me d'obrir la porta i qualsevol dia em deixa al carrer.

    ResponderEliminar
  4. Jo li preguntaria a en Baloo, és veritat que el personatge d'Obelix està inspirat en tú?

    ResponderEliminar
  5. jo li preguntaria a la filla de la belén esteban si està tan cansada de sa mare com la resta de la societat espanyola. ;)

    ResponderEliminar
  6. Jo li preguntaria a Han Solo, (personatge de Star Wars) si algun cop ha tingut relacions sexuals amb el seu company Wookie, o sigui amb en chewbacca.

    ResponderEliminar
  7. Jo li preguntaria al Pablo Motos si en Baloo fa de Trancas al seu programa, perque el seu riure és idèntic... xD

    ResponderEliminar